There For You 和訳

There For You 和訳

Martin Garrix &Troye Sivan

 

 

I woke up pissed off today
And lately everyone feels fake
Somewhere I lost a piece of me
Smoking cigarettes on balconies

 

今朝の目覚めは最悪だったし

 

最近、周りからも僕がいつもの僕じゃないって思われてるみたいだ

 

どこかに自分の欠片を落としてきたんだろう

 

ベランダでタバコを吸いながら思ったんだ

 

But I can't do this alone

Sometimes I just need a light

If I call you on the phone
Need you on the other side

 

でも一人ではできないことがあって

 時々は光が必要だから

 もし今君に電話したら

 会いたくなってしまうよ

 

 

So when your tears roll down

your pillow like a river

I'll be there for you

I'll be there for you

 

君が涙を流して枕を濡らしてるなら

 

僕が傍にいる

 

僕が傍にいるよ

 

 

When you're screaming,

but they only hear you whisper

I'll be loud for you

 

君が叫んだ声が 

 

誰にも届かないときは

 

僕が代わりに叫ぶよ

 


But you gotta be there for me too

But you gotta be there for me too

 

君もそうであって欲しいんだ

 

僕がそうであるようにね

 


Last year took a toll on me

But I made it with you next to me

Around the world and back again

I hope you're waiting at the end

 

去年はいろいろと大変だったけど

 

隣に君がいたからがんばれた

 

世界中を回って戻ってくるから

 

旅が終わるそのときに

 

僕の帰りを待っていて欲しい

 

 

But I can't do this alone

Sometimes I just need a light

If I call you on the phone

Need you on the other side

 

でも一人じゃできないことがあって

 

時には光を求めてしまうものだから

 

君に電話したら

 

電話越しの君が恋しくて


So when your tears roll down your pillow like a river

I'll be there for you
I'll be there for you

 

だから

 

君の涙が枕を濡らしてるなら

 

僕が傍にいるよ

 

君の傍にいたいんだ


When you're screaming, but they only hear you whisper
I'll be loud for you
I'll be loud for you

 

君の叫び声が誰にも聞こえないのなら

 

僕が代わりに叫ぶよ

 

僕が代わりに叫ぶよ

 

 

I got you, I promise

Let me be honest
Love is a road that goes both ways

 

もう君のことは分かりきってるから

約束するよ

 

正直にいうとさ

 

愛ってのは

 

どんな結末になるか分からないものだから


When your tears roll down your pillow like a river
I'll be there for you

 

君の涙が枕を濡らしているなら

 

僕が君の傍にいる


But you gotta be there for me too


But you gotta be there for me too

 

君もそうであって欲しいんだ

 

僕がそうであるようにね


Boy, I'm holding on to something
Won't let go of you for nothing

 

ねえ、何かが僕をどうしようもなく引き付けるんだ

 

何があっても君を離さない


I'm running, running, just to keep my hands on you

 

僕は走る、走る

君を抱きしめるために


There was a time that I was so blue
What I got to do to show you

 

憂鬱だったときもあった

君に思いを伝えるためにどうしたらいいのかって


I'm running, running, just to keep my hands on you

 

走る 、走る

 

君を離さないように

 

Running, running, just to keep my hands on you

 

走る、 走る

 

君と離れてしまわぬように


Running, running, just to keep my hands on you

 

走る、走る

 

君を離さないように


So I'm running, running, just to keep my hands on you

 

走る、走る

 

この手が君から離れてしまわぬように


But you gotta be there for me too


But you gotta be there for me too

 

君も僕にそうであってほしいんだ

 

君も僕にそうであってほしいんだ