Bloom / Troye Sivan 和訳

take a trip into my garden

I've got so much to show ya

the fountains and the waters

are begging just to know ya

 


僕の庭においで

たくさん見せたいものがある

給水塔も、その水も

君を知りたがっている

 


and it's true , baby

I've been saving this for you , baby

 


本当だよ

君に見せるためにとっておいたんだ

 


I guess it's something like a fun fair

put gas into the motor

and boy I'll meet you right there

we'll ride the rollercoaster

 


遊園地って感じのとこなんだ

モーターにガスを入れてさ

そこで会おうよ

ジェットコースターにでも乗ろう

 


'cause it's true , baby

I've been saving this for you, baby

 


本当だってば

君のためにとっておいたんだよ

 


I need you to

tell me right before it goes gown

promise me you'll

hold my hand if I get scared now

might tell you to

take a second , baby , slow it down

you should know I , you should know I

 


日が暮れる前に返事が欲しい

約束してほしい

僕が怖がったりしたら

手を握ってくれるって

少し待ってと頼んでしまうかも

もっとゆっくりって

君は知るべきだよ

僕は...

 


(yeah I bloom)

(I bloom )just for you

(I bloom )just for you

come on , baby , 

play me like a love song

every time it comes on

I get this sweet desire

(yeah I bloom)

(I bloom )just for you

(I bloom )just for you

 


僕は花開く

君のためだけに咲く

君のためだけに花びらを

こっちに来て

ラブソングみたいに僕を扱って

君がそうしてくれるといつだって

僕は甘い欲求に侵されて

僕は輝いてる

君のためだけに花を咲かす

君のためだけに花を咲かす

 

now it's the perfect season

yeah let's go for it this time

we're dancing with the trees and

I've waited whole life

 

今が完璧な時期だね

花を開かせるまでもうすこし

僕たち木と一緒に踊るんだ

ずっと待ち望んでたこと

 

 

it's true , baby

I've been saving this for you

 

本当だってば

君のためにとっておいたんだ

 

(yeah I bloom)

(I bloom )just for you

(I bloom )just for you

come on , baby , 

play me like a love song

every time it comes on

I get this sweet desire

(yeah I bloom)

(I bloom )just for you

(I bloom )just for you

 


僕は花開く

君のためだけに咲く

君のためだけに花びらを

こっちに来て

ラブソングみたいに僕を扱って

君がそうしてくれるといつだって

僕は甘い欲求に侵されて

僕は輝いてる

君のためだけに花を咲かす

君のためだけに花を咲かす